Syövätkö tukitoimet liiaksi aikaa?

Miten teillä hoidetaan asiakkuuksia, vaalitaan positiivista asiakaskokemusta ja ylläpidetään asiakasrekisteriä? Kuinka seurattuja ja tunnettuja olette? Onko brändiviestinnässänne parantamisen varaa? Kun ulkoistat päivittäiset myynnin tukitoimet meille, voit itse keskittyä asiakkaisiin ja liiketoimintasi kehittämiseen.

Palveletko verkkosivuillasi kävijää heti?
Hyödynnä chat-asiakaspalvelua verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Ostokäyttäytyminen muuttuu nopeammin kuin koskaan aiemmin. Yli puolet alle 35-vuotiaista mieluummin chattaa kuin tarttuu puhelimeen kysyäkseen apua asiakaspalvelusta. Kun asiakaspalveluun otetaan yhteyttä chatin kautta, asiakas saa vastauksen heti. Verkkoasiakaspalvelija voi parantaa yrityksenne asiakaskokemusta.

Verkkoasiakaspalvelija apunasi

  • Voit palvella asiakkaita siellä, missä he jo ovat.
  • Some-läsnäolo kustannustehokkaasti ulkoistettuna.
  • Lisäät myynnin ja viestinnän osumatarkkuutta.
  • Arkisin klo 8‒21 yrityksen verkkosivuilla, some-tileillä, asiakaspalvelunumerossa, sähköpostilla.