Syövätkö tukitoimet liiaksi aikaa?

Miten teillä hoidetaan asiakkuuksia ja vaalitaan positiivista asiakaskokemusta? Kuinka nopeasti asiakkaanne saavat vastauksen yhteydenottoihinsa? Riittääkö aikanne asiakkaiden huolelliseen palvelemiseen muun työn ohessa? Kun ulkoistat päivittäiset myynnin tukitoimet meille, voit itse keskittyä asiakkaisiin ja liiketoimintasi kehittämiseen.

Palveletko verkkosivuillasi kävijää heti?
Hyödynnä chat-asiakaspalvelua verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Ostokäyttäytyminen muuttuu nopeammin kuin koskaan aiemmin. Yli puolet alle 35-vuotiaista mieluummin chattaa kuin tarttuu puhelimeen kysyäkseen apua asiakaspalvelusta. Kun asiakaspalveluun otetaan yhteyttä chatin kautta, asiakas saa vastauksen heti. Verkkoasiakaspalvelija voi parantaa yrityksenne asiakaskokemusta.

Verkkoasiakaspalvelija on apunasi joka arkipäivä yrityksen verkkosivuilla, asiakaspalvelunumerossa ja sähköpostissa.

  • Voit palvella asiakkaita siellä, missä he jo ovat.
  • Varmistat etteivät asiakkaiden yhteydenotot mene ohitse.
  • Vapautat yrityksen sisäiset resurssit ydinpalvelun tuottamiseen.