Siirry sisältöön

Kesäkuun somevinkki: Asiantuntija-chat

  Askarruttaako digimarkkinointi? Löytyisikö sinulta...

Lue lisää

Yrityksen strategia - Sanahelinää vai selkeä kuva?

Usealla meillä on joskus päiviä, jolloin töissä painetaan hommia tukka (tai kravatti) hulmuten. Niinä päivänä, kun pää on täynnä eri...

Lue lisää

Toukokuun somevinkki: Perustietojen kevätsiivous

Muistatko vielä, kun perustit yrityksellesi some-tilejä ja rustasit muutaman lauseen tietoihin kuvailemaan yritystäsi? Vieläkö nuo lauseet mahtavat pitää paikkansa, vai...

Lue lisää

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää

Huhtikuun somevinkki: Facebook & Instagram Storiesin hyödyntäminen yrityskäytössä

Instagramiin ja Facebookiin julkaistaan yhä harkitumpaa ja hyvälaatuisempaa sisältöä. Sen rinnalla suosiotaan kasvattaa kuitenkin myös arkisempien ja hetkessä tuotettujen sisältöjen...

Lue lisää

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta...

Lue lisää

Kuukauden Projantilainen: Anne Lehtola

Huhtikuun alussa solmittu liiketoimintakauppa toi Projantiin joukon digimaailman huippuosaajia! Yksi heistä on projektinhallinan parissa työskentelevä Anne Lehtola, joka valaisi haastattelussa...

Lue lisää

Projant vahvistaa osaamistaan liiketoimintakaupan myötä!

Projant Oy on ostanut LevelUp Oy Ab:n liiketoiminnan 1.4.2018 voimaan astuneella liiketoimintakaupalla.

Lue lisää