Siirry sisältöön

Lokakuun somevinkki: Miten tehdä kauppaa somessa?

Teen kauppaa ainoastaan sosiaalisessa mediassa....

Lue lisää

Elokuun somevinkki: Lisää näkyvyyttä videoille

Videoiden kuvaamiseen ja julkaisuun löytyy...

Lue lisää

Heinäkuun somevinkki: Esittele tuotteesi ja palvelusi Facebookissa

Toukokuun somevinkissä sivusimme jo hieman tämän kuun somevinkin aihetta, eli Facebookin Kauppa-osiota. Nyt perehdymme siihen vielä tarkemmin ja käsittelemme samalla...

Lue lisää

Huomioi nämä 9 asiaa verkkosivujen sisällöntuotannossa

Oletko miettinyt, miten nykyiset verkkosivut palvelevat yritystänne sekä verkkosivustolla vierailevia? Voisiko niistä saada enemmän hyötyä irti esimerkiksi myynnin tai asiakaspalvelun...

Lue lisää

Puhelinasiakaspalvelijan 7 vinkkiä sujuvaan puhelinviestintään

Varmista, että linja kuuluu hyvin molempiin suuntiin. Äänenlaatu ei teknisistä syistä tai muista olosuhteista johtuen ole aina paras mahdollinen. Jos...

Lue lisää

Asiantuntija-chat

Askarruttaako digimarkkinointi? Kysy meidän asiantuntijoilta! Järjestämme heinäkuusta alkaen kuukausittain tunnin mittaisen asiantuntija-chatin, jossa sinulla on mahdollisuus kysyä digimarkkinointia koskevista asioista...

Lue lisää

Yrityksen strategia - Sanahelinää vai selkeä kuva?

Usealla meillä on joskus päiviä, jolloin töissä painetaan hommia tukka (tai kravatti) hulmuten. Niinä päivänä, kun pää on täynnä eri...

Lue lisää

Toukokuun somevinkki: Perustietojen kevätsiivous

Muistatko vielä, kun perustit yrityksellesi some-tilejä ja rustasit muutaman lauseen tietoihin kuvailemaan yritystäsi? Vieläkö nuo lauseet mahtavat pitää paikkansa, vai...

Lue lisää

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää