Siirry sisältöön

Myynti- ja markkinointiassistentti – koko tiimi käytössäsi

Me Projantilla olemme kuunnelleet herkällä korvalla yrityskentällä olevaa puhetta. Pohdintamme seurauksena yrittäjä voi jatkossa keskittyä siihen, mihin hänellä on osaamista ja intohimoa.

Myynnin- ja markkinoinnin assistentti voi vastata yrittäjän avoimiin kysymyksiin. Jos on ajanpuute? Resurssien puute? Keinojen tai ratkaisujen puute? Asiakkaat hukassa? Tai kehittämisideoita, jotka kaatuvat yleensä aika- tai resurssien puutteeseen? Oletko miettinyt työntekijän palkkaamista, mutta se on kenties tuntunut liian suurelta askeleelta tai on ollut vaikea löytää yrityksesi tarpeisiin soveltuvaa monialaosaajaa.

Jos tämä kuulosti jotenkin tutulta, Projantin myynti- ja markinointiassistentti auttaa saamaan työt hallintaan. Assistentin kautta yrittäjä saa useamman asiantuntijatiimin osaamisen ja kokemuksen käyttöön. Myynti- ja markkinointiassistentti -pavelun takaa löytyvät tiimit ovat:

  • Digituotanto (kotisivut, verkkokauppa)
  • Sisällöntuotanto (facebook, youtube jne.)
  • Digimarkkinointi (Google ads jne.)
  • Asiakaskontaktointi (myynti, buukkausten sopiminen jne.)
  • Asiakaspalvelija (chat, vaihdepalvelut jne.)

Tiimeillä on vankka kokemus alalta ja näyttöjä monista onnistumisista.

Tarjoamme 100% tyytyväisyystakuun tälle palvelulle. Yhdessä sovittujen ja toteutettujen toimenpiteiden seuranta-aika on kaksi vuotta. Mikäli ei saavuteta tuloksia, jotka maksaisivat itsensä kahden vuoden sisällä takaisin, palvelu on yrittäjälle maksutonta. Aika reilua?

Onko tavoitteena kehittää liiketoimintaa tai kasvattaa liikevaihtoa. Toiset taas sanovat, että yrittämisen kautta on mahdollisuus saada enemmän vapaa-aikaa.
Meillä yrittäjä saa päättää. Me haluamme olla ihmistä lähellä.

Kirjoittaja: Janne Kurikkala, myynnin ja markkinoinnin osaaja, Projant Oy

Puhelinasiakaspalvelijan 7 vinkkiä sujuvaan puhelinviestintään

Varmista, että linja kuuluu hyvin molempiin suuntiin. Äänenlaatu ei teknisistä syistä tai muista olosuhteista johtuen ole aina paras mahdollinen. Jos...

Lue lisää

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta...

Lue lisää