Siirry sisältöön

Myyntikoulutus

Haluatko oppia ymmärtämään asiakkaitasi paremmin ja myydä heille entistä tehokkaammin? Tarjoamamme EASIsti myyntiä -myyntikoulutus antaa sinulle uusia keinoja kaupankäyntiin erilaisten asiakaspersoonien kanssa.

EASIsti myyntiä

Mikä mättää kun kauppa ei synny? Mitkä asiat ovat asiakkaillasi ostamisen esteenä ja millaisia ratkaisuja sinä myyjänä voisit asiakkaiden kokemiin ongelmiin tuoda?

Opi ymmärtämään erilaisia asiakkaitasi paremmin EASIsti myyntiä -koulutuksemme avulla. Koulutus auttaa sinua tunnistamaan oman tyylisi myyjänä ja saat keinoja kaupankäyntiin erilaisten asiakaspersoonien kanssa. Myynnistä tulee siis paitsi tuottoisaa myös mukavaa.

 

Koulutuksen toteutus ja hinta

Koulutuksen alkuun osallistujille tehdään EASI käyttäytymis- ja motivaatioanalyysi, joka kertoo omasta käyttäytymisestä myyntitilanteissa sekä auttaa hahmottamaan eri asiakaspersoonia myyntitilanteissa.

Itse koulutus on 4-osainen sarja, joka voidaan toteuttaa sekä lähi- että etäkoulutuksena.

Koulutus etenee seuraavilla teemoilla:

  1. osa – Minun tyylini myyjänä, minun motivaatiotekijäni
  2. osa – Ihanan erilaiset asiakkaani
  3. osa – Kuinka saan asiakkaat ostamaan?
  4. osa – Paremman myyjän työkalupakki

Lisäksi koulutus sisältää viikoittaisia tehtäviä aiheisiin liittyen.

Koulutuspaketin hinta: 195 € + alv / osallistuja. Koulutuksen minimiosallistujamäärä on 5 henkilöä.

Kirje luottamuksesta

Hyvä ystävä, Riemun päivä on koittanut. Se sai minut kirjoittamaan tämän kirjeen sinulle. Ystävä, päässäni liikahti palanen. Niin saattaa joskus...

Lue lisää

Myynnillisyys osana parempaa asiakaskokemusta

Myynnillinen asiakaspalvelu ei tarkoita tyrkytystä. Asiakaspalvelu on päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa ja saa paljon tietoa asiakkaiden haaveista, ongelmista ja tarpeista....

Lue lisää

Messut mielessä – Varmista WOW!

Jotta yritys voi sanoa että messuille kannattaa lähteä, tulee valmistelut tehdä hyvin. Hyvillä valmisteluilla taataan se, että messuilta saadaan tulosta....

Lue lisää

Näin onnistut tapaamisten buukkauksessa – 5 vinkkiä hyvin kartoitettuihin tapaamisiin!

Soittotyö on monelle yrittäjälle iso haaste ja puhelimeen tarttuminen jännittää. Miten puhelu oikein tulisi aloittaa? Kuinka asiakkaan saisi kiinnostumaan? Ja...

Lue lisää