Siirry sisältöön

Soittotyön koulutus

Eikö kauppa käy toivotusti? Kaipaatko tukea myyntipuheluiden soittamiseen? Soittotyön koulutus tarjoaa sinulle eväät tehokkaan ja luontevan soittotyön toteuttamiseen uusasiakashankinnan tehostamiseksi ja myynnin lisäämiseksi.

Kamalan ihana soittotyö

Erotu joukosta ja soita!

Kammottaako luuriin tarttuminen? Mietityttääkö, kuinka puhelussa saisi luontevan keskustelun aikaan asiakkaan kanssa? Aiheuttaako soittotyö ylipäätään ristiriitaisia tunteita ihastuksesta vihastukseen?

Et ole yksin. Soittotyö ei ole kaikille sitä ominta puuhaa, mutta me takaamme, että harjoitus tekee mestarin. Kamalan ihana soittotyö –koulutuksessamme pääset kuivaharjoittelemaan soittotyötä asiantuntijan opastuksella kohti mestaruutta.

 

Koulutuksen toteutus ja hinta

Kamalan ihana soittotyö on koulutus sinulle, joka työskentelet myynnin parissa ja kaipaat tukea (ja ehkä pientä tuuppaisua) kohti tehokkaampaa soittotyötä.

Koulutuksessa käydään läpi

  • Soittotyön perusteet – Mitä on hyvä puhelintyöskentely
  • Tarvekartoituspuhelut – Aktiivisuus ja erottuminen puhelintyössä, kuinka tietoa asiakkaiden tarpeista kerätään puheluissa systemaattisesti.
  • Tapaamisen buukkaus – Luonteva & tavoitteita palvelevan puhelun rakentaminen
  • Omat kehittämiskohteeni – Kehityskohteiden tunnistaminen & suunnitelma niiden kehittämiseksi

Koulutus toteutetaan 3 tunnin lähiopetuksena, jossa käydään läpi erityyppisten puheluiden runkoa ja käytännön harjoituksia. Yritys saa käyttöönsä soittoprojektien toteuttamiseen tarvittavan ohjelman yhteisesti sovituksi ajaksi. Seurantajakson aikana tehdyt puhelut nauhoitetaan ja niistä annetaan palaute 1 tunnin etävalmennuksessa.

Koulutuksen hinta on 1500 € (alv 0 %) – max. 10 henkeä.

Kirje luottamuksesta

Hyvä ystävä, Riemun päivä on koittanut. Se sai minut kirjoittamaan tämän kirjeen sinulle. Ystävä, päässäni liikahti palanen. Niin saattaa joskus...

Lue lisää

Myynnillisyys osana parempaa asiakaskokemusta

Myynnillinen asiakaspalvelu ei tarkoita tyrkytystä. Asiakaspalvelu on päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa ja saa paljon tietoa asiakkaiden haaveista, ongelmista ja tarpeista....

Lue lisää

Messut mielessä – Varmista WOW!

Jotta yritys voi sanoa että messuille kannattaa lähteä, tulee valmistelut tehdä hyvin. Hyvillä valmisteluilla taataan se, että messuilta saadaan tulosta....

Lue lisää

Näin onnistut tapaamisten buukkauksessa – 5 vinkkiä hyvin kartoitettuihin tapaamisiin!

Soittotyö on monelle yrittäjälle iso haaste ja puhelimeen tarttuminen jännittää. Miten puhelu oikein tulisi aloittaa? Kuinka asiakkaan saisi kiinnostumaan? Ja...

Lue lisää