Siirry sisältöön

Chat-palvelu

Viliseekö verkkosivustollanne asiakkaita, joita kukaan ei palvele? Oletko koskaan pohtinut, mitä heille tapahtuu, kun he eivät löydä hakemaansa tietoa tarpeeksi nopeasti?

Tarjolla parempi asiakaskokemus

Chat toimii juuri siellä, missä asiakkaat ovat – verkossa. Chat on nopea ja vähemmän muodollinen asiakaspalvelukanava, jonka kautta ujompikin asiakas uskaltaa kysäistä apua sitä kaivatessaan.

Digitalisoitumisen myötä yhä useampi hakee ja vertailee tietoa verkosta ennen ostopäätöstään. Mikäli tietoa ei löydy nopeasti ja helposti, klikkailee potentiaalinen asiakas itsensä hyvin herkästi verkkosivulta toiselle. Tämän surffailun me pysäytämme tarjoamalla apua verkkosivuillanne juuri oikeassa kohdassa.

Asiakaslähtöinen yritys tarjoaa asiakkailleen palvelua niissä kanavissa, jotka he kokevat sopivimmaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on. Siksi me olemme läsnä chatissa iltamyöhään parempaa asiakaskokemusta luoden.

Kun koulutettu chat-asiakaspalvelu hoitaa asiakkaat puolestanne, oman henkilöstönne aikaa vapautuu tuottavaan työhön. Ammattitaitoinen chat-asiakaspalvelija tuntee verkkovierailijoiden tavan etsiä tietoa ja asioida verkkosivuilla. Kun nämä sanataiturit ja tekstin tulkitsijat kohtaavat asiakkaanne, tarjotaan asiakkaalle entistäkin loistavampi asiakaskokemus!

Ongelma

Älä anna verkkosivu- kävijöidenne lipua hukkaan

Jos vastausta ei löydy nopeasti, potentiaalinen asiakas klikkaa itsensä hetkessä kilpailijan sivustolle. Chatin avulla pysäytämme klikkailun ja hurmaamme vierailijan tutustumaan tuotteisiinne tarkemmin.

Ratkaisu

Keskitä asiakaspalvelu kätevästi yhteen paikkaan

Me hoidamme koko paketin aina avun tarjoamisesta valmiiden tilausten kirjaamiseen. Tarjoamme asiakaspalvelua myös puhelimessa ja sähköpostissa, joten koko asiakaspalvelu on mahdollista keskittää kätevästi yhteen paikkaan.

Hyöty

Chattaillaan yrityksenne asiakkaiden suosioon

Hyvä, helposti tavoitettava ja monikanavainen asiakaspalvelu lisää asiakastyytyväisyyttä. Tyytyväiset asiakkaat puolestaan ostavat enemmän, palaavat uudelleen ja todennäköisemmin suosittelevat yritystäsi muille.

Miten chat-palvelumme toimii?

Tarjoamme chat-asiakaspalvelua arkisin klo 9-21. Vastaamme kysymyksiin, ohjaamme ostopäätösten teossa, otamme tilaukset ja varaukset vastaan sekä tarvittaessa välitämme viestit eteenpäin yrityksenne oikealle vastuuhenkilölle. Palvelun toteutustapaa muokkaamme tarpeenne mukaiseksi.

Asiakaspalvelun yhteydessä hoidamme tarvittaessa myös myynnin ja asiakaspalvelun tukitoimet tarjousten laskennasta raportointiin.

1. Aloituspalaveri

Käymme yhteyshenkilönne kanssa läpi palvelun tavoitteet ja toteutuksen sekä perehdymme tavoitteiden mukaisesti yrityksenne tietoihin ja järjestelmiin.

2. Tekninen toteutus

Palvelun käynnistystä varten verkkosivuillenne lisätään chat-koodi, minkä jälkeen Projantin yhteyshenkilö määrittää ja testaa asetukset sekä toiminnot kuntoon.

3. Perehdytys

Projantin yhteyshenkilö toteuttaa asiakaspalvelutiimin perehdytyksen aloituspalaverissa koostetun perehdytysmateriaalin pohjalta.

4. Palvelun käynnistys

Palvelu käynnistetään sovittuna päivänä, kun tekniikka ja asiakaspalvelutiimin perehdytys ovat kunnossa.

5. Raportointi

Raportoimme teille chatin tuottamista tuloksista sopimuksen mukaan.

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta...

Lue lisää

7 syytä ottaa chat-asiakaspalvelu käyttöön

Hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto, sillä tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne myös eteenpäin. Nykyään asiakkaat...

Lue lisää