Siirry sisältöön

Puhelinpalvelu

Soittavatko asiakkaat toisinaan sellaiseen aikaan, ettei kukaan yrityksessänne ehdi nostamaan luuria? Venyykö takaisinsoittaminen useita tunteja? Puhelinpalvelumme avulla varmistat nopeat vastaukset asiakkaillenne silloinkin, kun ette itse ole tavoitettavissa!

Asiakkaiden tavoitettavissa helposti ja nopeasti!

Puhelin on se tuttu asiakaspalvelukanava ”joka tulee löytyä kaikilta” ja jonka kautta asiakkaat haluavat edelleen saada palvelua uusien digitaalisten palvelukanavien rinnalla.

Kun markkinoinnin ja myynnin pumppu toimii, on huolehdittava, että yritys on helposti uusien asiakkaiden tavoitettavissa. Lisäksi olemassa oleville asiakkaille on tarjottava hyvää palvelua asiakassuhteiden vahvistamiseksi.

Hyvä tavoitettavuus lisää asiakastyytyväisyyttä ja kuten tiedämme, tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne helpommin myös eteenpäin. Nykyään asiakkaat vaativat palvelua siinä asiakaspalvelukanavassa, jonka he kokevat sopivammaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on – ja odottavat teidän tietysti olevan myös tavoitettavissa.

Koulutettu puhelinasiakaspalvelija hoitaa asiakkaanne, jolloin oman henkilöstönne resurssia vapautuu tuottavaan työhön. Ammattitaitoiset puhelinasiakaspalvelijamme kuulevat myös ne ääneen sanomattomat asiat, joihin asiakas luurin toisessa päässä kaipaa apua. Nämä luontaiset ongelmanratkojat tietävät, kuinka asiakas saadaan jatkamaan päiväänsä hymyssä suin!

Ongelma

Vastaamatta jäänyt puhelu voi koitua kalliiksi

Yrityksessänne työnkuvan tai -luonteen vuoksi jatkuvan puhelinläsnäolon tarjoaminen voi olla mahdotonta. Jos puheluihin ei vastata nopeasti, asiakas kääntyy hetkessä kilpailevan yrityksen puoleen.

Ratkaisu

Keskitä asiakaspalvelu kätevästi yhteen paikkaan

Me palvelemme asiakkaat nopeasti ja hoidamme homman aina valmiiden tilausten kirjaamiseen saakka. Tarjoamme palvelua puhelimen lisäksi chatissa ja sähköpostissa, joten koko asiakaspalvelu on mahdollista keskittää kätevästi yhteen paikkaan.

Hyöty

Parempi tavoitettavuus – Tyytyväisemmät asiakkaat

Hyvä, helposti tavoitettava ja monikanavainen asiakaspalvelu lisää asiakastyytyväisyyttä. Tyytyväiset asiakkaat puolestaan ostavat enemmän, palaavat uudelleen ja suosittelevat yritystäsi helpommin myös muille.

Miten puhelinpalvelumme toimii?

Tarjoamme puhelinpalvelua arkisin klo 8-18. Palvelun toteutustapa riippuu tarpeestanne, löydämme varmasti teille sopivan tavan toteuttaa palvelua! Puhelinpalvelu voidaan yhdistää sopimaan yrityksenne omiin järjestelmiin.

Puhelinpalvelu voidaan esimerkiksi siirtää täysin asiakaspalvelumme hoidettavaksi, jolloin kaikki saapuvat puhelut ohjautuvat meille ja hoidamme palvelun mahdollisimman pitkälle – tyypillisesti aina järjestelmäkirjauksiin saakka. Vastaamme kysymyksiin, ohjaamme ostopäätösten teossa, otamme tilaukset ja varaukset vastaan sekä tarvittaessa välitämme viestit eteenpäin yrityksenne oikealle vastuuhenkilölle. Asiakaspalvelun yhteydessä hoidamme tarvittaessa myös myynnin ja asiakaspalvelun tukitoimet tarjousten laskennasta raportointiin.

Puhelinpalvelua voidaan toteuttaa myös kevyemmällä ratkaisulla, jolloin vastaamme puheluihisi ainoastaan silloin, kun et itse ehdi tai pysty. Näin voit työskennellä ilman keskeytyksiä, ajankäytön hallinta helpottuu ja ainoastaan haluamasi, yhteisesti sovitut puhelut välitetään sinulle taustatietoineen tiedoksi, jotta voit soittaa asiakkaalle takaisin kiireettömästi, silloin kun sinulle parhaiten sopii.

1. Aloituspalaveri

Käymme yhteyshenkilönne kanssa läpi palvelun tavoitteet ja toteutuksen sekä perehdymme tavoitteiden mukaisesti yrityksenne tietoihin ja järjestelmiin.

2. Tekninen toteutus

Palvelun käynnistystä varten soitonsiirto laitetaan kuntoon, minkä jälkeen Projantin yhteyshenkilö määrittää ja testaa asetukset sekä toiminnot kuntoon.

3. Perehdytys

Projantin yhteyshenkilö toteuttaa asiakaspalvelutiimin perehdytyksen aloituspalaverissa koostetun perehdytysmateriaalin pohjalta.

4. Palvelun käynnistys

Palvelu käynnistetään sovittuna päivänä, kun tekniikka ja asiakaspalvelutiimin perehdytys ovat kunnossa.

5. Raportointi

Raportoimme teille puhelinpalvelun tuloksista sopimuksen mukaan.

Puhelinasiakaspalvelijan 7 vinkkiä sujuvaan puhelinviestintään

Varmista, että linja kuuluu hyvin molempiin suuntiin. Äänenlaatu ei teknisistä syistä tai muista olosuhteista johtuen ole aina paras mahdollinen. Jos...

Lue lisää

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta...

Lue lisää

7 syytä ottaa chat-asiakaspalvelu käyttöön

Hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto, sillä tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne myös eteenpäin. Nykyään asiakkaat...

Lue lisää