Siirry sisältöön

Sähköpostipalvelu

Sataako yritykseenne sähköposteja jatkuvasti? Salakavala sähköposti syö helposti ison osan työajasta. Oletko koskaan miettinyt mitä kaikkea voisitte tuolla ajalla saadakaan aikaiseksi, jos joku muu huolehtisi sähköposteista puolestanne?

Sähköposti vaatii nopeaa reagointia

Yleisiin sähköposteihin kuten info@yritys.fi tipahtelee niin hintatiedusteluja ja tarjouskyselyitä, ilmoittautumisia kuin markkinointiviestejäkin. Asiakkaat odottavat ripeitä reagointiaikoja myös sähköpostitse, ja siirtyvät helposti kilpailevan yrityksen puoleen ilman vastausta jäädessään.

Kun markkinoinnin ja myynnin pumppu toimii, on huolehdittava, että yritys on sekä nykyisten että uusien asiakkaiden tavoitettavissa. Hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto, sillä tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne myös eteenpäin. Asiakkaat vaativat palvelua siinä asiakaspalvelukanavassa, jonka he kokevat sopivammaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on – ja odottavat teidän tietysti reagoivan myös mahdollisimman nopeasti.

Kun koulutettu sähköpostiasiakaspalvelija hoitaa asiakkaanne, oman henkilöstönne resurssia vapautuu tuottavaan työhön. Ammattitaitoinen sähköpostiasiakaspalvelija hoitaa sähköpostit näppärästi huolehtien samalla myös sähköpostien oheistyöt, kuten tarjouslaskennan ja tilausten kirjaamisen järjestelmään.

Ongelma

Sähköposti vaatii nopeaa reagointia

Yrityksessänne työnkuvan tai -luonteen vuoksi sähköposteihin reagointi saattaa venyä päiviin. Jos sähköposteihin ei reagoida tarpeeksi nopeasti, asiakas kääntyy hetkessä kilpailevan yrityksen puoleen.

Ratkaisu

Keskitä asiakaspalvelu kätevästi yhteen paikkaan

Me hoidamme koko paketin aina avun tarjoamisesta valmiiden tilausten kirjaamiseen. Tarjoamme asiakaspalvelua sähköpostin lisäksi chatissa ja puhelimessa, joten koko asiakaspalvelu on mahdollista keskittää kätevästi yhteen paikkaan.

Hyöty

Parempi tavoitettavuus – Tyytyväisemmät asiakkaat

Hyvä, helposti tavoitettava ja monikanavainen asiakaspalvelu lisää asiakastyytyväisyyttä. Tyytyväiset asiakkaat puolestaan ostavat enemmän, palaavat uudelleen ja todennäköisemmin suosittelevat yritystäsi muille.

Miten sähköpostipalvelu toimii?

Tarjoamme sähköpostipalvelua sopimuksen mukaan arkisin. Palvelun toteutustapaa muokkaamme tarpeenne mukaiseksi. Sähköpostipalvelu voidaan yhdistää sopimaan yrityksenne omiin järjestelmiin.

Sähköpostiasiakaspalvelumme hoitaa asiakkaanne mahdollisimman pitkälle – tyypillisesti aina järjestelmäkirjauksiin saakka. Vastaamme kysymyksiin, ohjaamme ostopäätösten teossa, otamme tilaukset ja varaukset vastaan sekä tarvittaessa välitämme viestit eteenpäin yrityksenne oikealle vastuuhenkilölle.

Tarpeettomat mainos- ja roskapostit suodatamme suoraa roskakoriin. Asiakaspalvelun yhteydessä hoidamme tarvittaessa myös myynnin ja asiakaspalvelun tukitoimet tarjousten laskennasta raportointiin – tai miksei vaikka perinteisten kirjeiden postitukseen saakka!

1. Aloituspalaveri

Käymme yhteyshenkilönne kanssa läpi palvelun tavoitteet ja toteutuksen sekä perehdymme tavoitteiden mukaisesti yrityksenne tietoihin ja järjestelmiin.

2. Tekninen toteutus

Palvelun käynnistystä varten sähköpostin kirjautumistunnukset laitetaan kuntoon, minkä jälkeen Projantin yhteyshenkilö määrittää ja testaa asetukset sekä toiminnot kuntoon.

3. Perehdytys

Projantin yhteyshenkilö toteuttaa asiakaspalvelutiimin perehdytyksen aloituspalaverissa koostetun perehdytysmateriaalin pohjalta.

4. Palvelun käynnistys

Palvelu käynnistetään sovittuna päivänä, kun tekniikka ja asiakaspalvelutiimin perehdytys ovat kunnossa.

5. Raportointi

Raportoimme teille sähköpostipalvelun tuloksista sopimuksen mukaan.

Puhelinasiakaspalvelijan 7 vinkkiä sujuvaan puhelinviestintään

Varmista, että linja kuuluu hyvin molempiin suuntiin. Äänenlaatu ei teknisistä syistä tai muista olosuhteista johtuen ole aina paras mahdollinen. Jos...

Lue lisää

Chat-asiakaspalvelijan 7 vinkkiä kirjalliseen viestintään

Verkkoasiakaspalvelussa työskennellessä on väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota enemmän omaan ja muiden kirjallisiin viestintätapoihin. Omat haasteensa työhön tuo se, että tapoja...

Lue lisää

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta...

Lue lisää

7 syytä ottaa chat-asiakaspalvelu käyttöön

Hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto, sillä tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne myös eteenpäin. Nykyään asiakkaat...

Lue lisää