Siirry sisältöön

Artikkelit tagille “Asiakaspalvelu”

Ärräpäiden vähentämispalvelu asiakastyytyväisyyden nostajana

Digitalisaatio se nyt vaan on arkipäivää monelta osin ja paljonhan se on tuonut edistystä ja tehokkuutta moneen asiaan. Siitä toisesta puolesta puhutaan julkisesti ehkä vähemmän. MONETKO PELIHOUSUT MATONKUTEIKSI? Kuinka monesti olet repinyt pelihousut uusien järjestelmien tai laitteiden kanssa? Veikkaan, että jos ihan rehellisiä ollaan niin aika monet pöksyt ovat matonkuteina monella meistä.

7 syytä ottaa chat-asiakaspalvelu käyttöön

Hyvä asiakaskokemus on yrityksen elinehto, sillä tyytyväiset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat luoksenne myöhemmin ja suosittelevat yritystänne myös eteenpäin. Nykyään asiakkaat vaativat palvelua siinä asiakaspalvelukanavassa, jonka he kokevat sopivammaksi ja siihen aikaan, kun heidän tarve on.

Mitä tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu vuonna 2018?

Mitä on hyvä asiakaspalvelu? – Ikuisuuskysymys, johon vastauksia on yhtä monta kuin asiakkaitakin. Voimme kuitenkin todeta, että hyvin järjestetty asiakaspalvelu tarkoittaa tänä päivänä aika eri asioita kuin kymmenen vuotta sitten.

Tarjoa asiakkaillesi palvelua myös verkossa

Asiakkaat ostavat yhä enemmän verkosta. Vaikka eivät ostaisikaan, he vertailevat tuotteita, palveluita ja yrityksiä digitaalisten kanavien kautta. Yhä useammin asiakkaiden ensimmäinen asiakaskohtaaminen tapahtuu yrityksen kotisivuilla. Tietoa haetaan oman päätöksenteon pohjaksi. Tuotteita voidaan käydä kokeilemassa ja lisätietoa hakemassa kivijalkakaupoissa. Jälleen palataan digitaalisten kanavien ääreen.